Житомир: у ліцеї № 34 змагалися юні історики, — ФОТО



Відбулася фінальна гра міського етапу Всеукраїнського турніру юних істориків. Цього року конкурс нарешті проходить офлайн.

Загалом у міському турнірі брали участь 9 команд з ліцеїв Житомира. Кожна команда складається з 5 учнів 9-11 класів. За результатами відбіркових ігор до фіналу вийшли 4 найкращі команди: з ліцеїв № 21, 25, 31 та 34.

Абсолютну перемогу здобула команда учнів ліцею № 31.

Команди двох ліцеїв Житомира, а саме: № 31 та 21 – пройшли до обласного етапу інтелектуального конкурсу юних істориків, який відбудеться 23 травня на базі Житомирського обласного центру дитячої та юнацької творчості.

Учень 9 класу ліцею № 21 Олександр Євченко вважає, що конкурс юних істориків – це прекрасна нагода проявити себе, застосувати здобуті і в школі, і поза школою знання на практиці. 

«Це можливість зрозуміти, чого ти вартий, що ти можеш. Вчора ми вже пройшли відбірковий етап цього конкурсу. Звісно, трошки хвилюємося, але судячи з вчорашнього етапу, ми багато чого знаємо. Команда у нас гарна. Ми покладаємося один на одного. Знаємо, що ми можемо відстояти честь нашого ліцею», – впевнено заявляє хлопець.

Однокласник Олександра Павло Грисько захоплюється історією змалечку.

«Після того як я знайшов деякі старовинні речі, дуже зацікавився історією, почав читати історичні книги, дивитися документальні фільми. Це зацікавлення перетворилося на велике хобі. Історія – це наука, яку необхідно вивчати, адже без минулого немає майбутнього. Я із задоволенням беру участь у конкурсах юних істориків. Вчорашній етап був не найскладніший, але обговорення було досить цікаве. Видно, що усі учасники досить обізнані. Ми маємо гарну мотивацію», – розповідає юнак.

На думку методиста департаменту освіти Олени Левченко, такі змагання – корисна форма організації дозвілля школярів.

«Турнір юних істориків – це командне змагання, коли під час раундів в наукових дискусіях школярі відстоюють свою точку зору щодо спірних питань. Вони по черзі виступають в якості доповідача, опонента, рецензента або спостерігача. В результаті діти навчаються говорити, відстоювати свою думку», – пояснює пані Олена.