Робота в Одесі: вакансії із зарплатнею від 15 до 150 тисяч гривень



Сайт 048.ua підготував чергову добірку пропозицій по роботі в Одесі, які можуть зацікавити наших читачів.

Серед переглянутих вакансій на відповідних ресурсах ми виділили наступні: продавець-бариста; охоронець; менеджер з продажу; мерчендайзер; рієлтор.

Зазначимо, що дана добірка не є рекламою або топом, а всі вакансії абсолютно випадковим чином були знайдені на сайті Work.ua, посилання на який пошуковик Google видає серед перших за запитом "робота в Одесі".

Продавець-бариста

Зарплата: 15 000 гривень

Робота в Одесі: вакансії із зарплатнею від 15 до 150 тисяч гривень , фото-1

Обов’язки:

  • прийом та обслуговування клієнтів;
  • надання консультацій;
  • підготовка і продаж напоїв (кава, чай, соки) та легких перекусів;
  • виконання касових операцій;
  • оптимальне використання простору магазину для представлення товарів;
  • забезпечення чистоти робочого місця.

Вимоги:

  • енергійність та комунікабельність;
  • бажання працювати з продуктами здорового харчування та спеціями;
  • вміння працювати в команді та підтримувати позитивну атмосферу;
  • готовність працювати у зміни та вихідні;
  • бажання навчатися та розвиватися.

Вам пропонують:

  • гнучкий графік роботи;
  • дружній колектив;
  • можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;
  • конкурентну заробітну плату та систему бонусів.

Охоронець

Зарплата: 16 000 гривень

Робота в Одесі: вакансії із зарплатнею від 15 до 150 тисяч гривень , фото-2

Вимоги:

  • досвід роботи в охороні (бажано);
  • особисті якості: мобільність, пунктуальність, відповідальність, комунікабельність.

Обов’язки:

  • контроль за дотримання пропускного режиму;
  • охорона співробітників та клієнтів, складів, виробництва, офісів та периметра;
  • забезпечення громадського порядку біля підприємства;
  • регулюванням та відстеженням транспортних потоків на території;
  • контроль пожежної безпеки та реагування.

Вам пропонують:

  • стабільну роботу в українській компанії;
  • професійний молодий колектив;
  • комфортні умови: кухня, душ, роздягальня;
  • забезпечення зимовим та літнім брендованим спецодягом;
  • гідну заробітну плату, яка виплачується без затримок;
  • графіки роботи: доба/дві з 08:00 до 08:00.

Менеджер з продажу

Зарплата: від 20 000 до 40 000 гривень

Робота в Одесі: вакансії із зарплатнею від 15 до 150 тисяч гривень , фото-3

Вимоги:

  • пунктуальність;
  • порядність;
  • вміння працювати в команді;
  • виконання плану продажів.

Умови роботи:

  • робота в магазині з 10:00 до 17:00, бути на зв‘язку з 9:00 до 22:00 (2 вихідних на тиждень);
  • робота з існуючою базою клієнтів та пошук нових клієнтів.

Мерчендайзер

Зарплата: 21 000 гривень

Робота в Одесі: вакансії із зарплатнею від 15 до 150 тисяч гривень , фото-4

Вимоги:

  • комунікабельність;
  • цілеспрямованість, відповідальність та бажання розвиватися у сфері продажів;
  • наявність смартфону та доступу до інтернету (для ведення звітності);
  • повна зайнятість;
  • вік: від 18 років.

Обов’язки:

  • викладка товару згідно зі стандартами;
  • контроль: присутності продукції на полицях, термінів придатності, правил зберігання, наявності цінників;
  • звітність і коректна робота з програмою «Effie».

Вам пропонують:

  • гідну та стабільну оплату праці;
  • офіційне працевлаштування;
  • цікаву роботу з відомим українським продуктом;
  • дружній та професійний колектив;
  • можливості кар'єрного зростання та розвитку у великій компанії.

Рієлтор

Зарплата: від 50 000 до 150 000 гривень

Робота в Одесі: вакансії із зарплатнею від 15 до 150 тисяч гривень , фото-5

Основні обов’язки:

  • активні продажі нерухомості.

Вимоги:

  • досвід роботи в сфері продажу нерухомості (від 1 року);
  • вміння працювати з клієнтами, вести переговори та встановлювати довгострокові відносини;
  • висока комунікабельність та вміння працювати в команді;
  • готовність до активної роботи з клієнтами;
  • впевнений користувач ПК;
  • знання офісних програм;
  • бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички.

Вам пропонують:

  • офіс в бізнес-центрі KADORR City Mall;
  • конкурентну заробітну плату та систему бонусів за досягнення цілей;
  • можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;
  • можливість самостійно планувати свій робочий день;
  • актуальні онлайн бази первинної та вторинної нерухомості;
  • постійний потік нових клієнтів за рахунок компанії;
  • сучасна CRM система для збільшення кількості угод;
  • навчання.