Куди чернівчанам скаржитись на неробочі валідатори



У комунальному транспорті Чернівців усе ще трапляються збої в роботі валідаторів та додатків для купівлі квитка.

Зранку 20 червня в одному з тролейбусів на маршруті №3 не працювали валідатори на передніх та середніх дверях. Був тільки один робочий - на задніх. Відповідно, біля нього зібралася велика черга.

Також неможливо було сплатити за проїзд через додаток Easy Pay. А частина пільговиків та пенсіонерів вийшла з тролейбусу, оскільки не захотіли сварок з контролерами.

Тому ми вирішили передати скаргу за тим номером, який вказаний на сторінці тролейбусного управління у Facebook - 050 434 2989.

Спочатку автовідповідач сказав, що всі оператори зайняті. Тому ми залишили голосове повідомлення, в якому описали ситуацію.

Приблизно через 10 хвилин нам зателефонували з управління. Ми ще раз описали ситуацію. Нам подякували за звернення та відповіли, що візьмуть скаргу до уваги і перевірять, що з валідатором.

Тож, ще раз, куди звертатися:

  • 050 434 29 89;
  • Чат-бот;
  • Особисті повідомлення у Facebook.
  • Також у ЧТУ є сайт.

Читайте також:

  • Е-квиток у тролейбусах: що робити пільговикам не з Чернівців
  • Топ 5 “відмазок” пасажирів: чому вони не хочуть платити за проїзд у громадському транспорті у Чернівцях
  • Проблеми з карткою чи валідатором у тролейбусі - куди дзвонити чернівчанам зі скаргами та пропозиціями

Ще не підписані на наш Telegram канал? Зробіть це зараз

Слідкуйте за нашими оновленнями у Viber (новини Чернівців)