"Заморозка" пенсійної банківської картки: чому призупиняють виплати і як їх відновити



Українські пенсіонери, які отримують виплати на банківську картку, можуть зіткнутися з ситуацією, коли пенсію перестають нараховувати.

Це можливо за певних обставин, яких можна уникнути. Виплату коштів відновити можна, для чого потрібно особисто звернутися до Пенсійного фонду.

Причини "заморозки" виплат

Пенсійний фонд може тимчасово перестати нараховувати пенсію на картку в низці випадків. Насамперед таке трапляється, якщо пенсіонер не використовує свій банківський рахунок понад шість місяців.

Уникнути цього дуже легко. Одержувачам пенсії слід хоча б один раз на пів року проводити транзакцію зі своєї банківської картки. Для прикладу, можна поповнювати з неї рахунок мобільного або розраховуватись за комунальні послуги.

Призупиняти пенсійні виплати можуть і через інші причини:

  • якщо виясняється, що пенсію призначено на підставі документів з недостовірними відомостями;
  • якщо пенсіонер проживає за кордоном (якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана ВР).

Як відновити виплати

Варто знати, що навіть якщо картку "заморожують", пенсія все одно надходитиме на рахунок. Але ці кошти можна отримати лише після оформлення нової картки. Усі пенсійні виплати, які не були отримані, можна повернути.

Для цього потрібно звернутися до Пенсійного фонду та пройти процедуру підтвердження особи. Після перевірки даних Пенсійний фонд має відновити виплати впродовж 10 днів з дати звернення громадянина.