Українці зможуть повернути повну вартість квитка, якщо не встигли на потяг: нововведення від "Укрзалізниці"



В "Укрзалізниці" поділились приємною новиною.

Тепер люди, які не встигли на потяг або в останній момент передумали їхати, зможуть повернути 100% вартості квитка.

Це стало можливим завдяки внесенню змін в умови повернення квитків, відповідно до оновлених "правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти".

Ця постанова була прийнята аж у 2006 році. А останні зміни туди вносили 4 роки тому, у 2019-му році.

Більша частина описаного в документі сьогодні не є актуальною та не відповідає тим потребам, які мають українці.

Так, внесені зміни, наприклад, передбачають повернення повної вартості квитка і половини вартості плацкарти не менш як за 6 годин до відправлення. Раніше це треба було зробити не менш як за 9 годин.

А от у випадку, якщо поїзд пішов без пасажира, то він може повернути 100% вартості свого квитка протягом години після відправлення. Раніше в такому випадку "Укрзалізниця" компенсувала лише 10% від вартості.

Однак варто зазначити, що повне повернення можна зробити лише на касі. У режимі онлайн цю послугу поки не передбачено.